Dag 14 - 21-08-2006 Shop 'till you drop - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Twan Trienekens - WaarBenJij.nu Dag 14 - 21-08-2006 Shop 'till you drop - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Twan Trienekens - WaarBenJij.nu

Dag 14 - 21-08-2006 Shop 'till you drop

Door: Judith

Blijf op de hoogte en volg Twan

22 Augustus 2006 | Verenigde Staten, Orlando

Vandaag gaan we shoppen!! Ik heb er echt zin in, het geld staat gewoon klaar om uit mijn portemonnee te vliegen. Nu moet ik alleen nog mooie kleren en schoenen zien te vinden….

De outlet mall was zo gevonden. En er zaten een aantal erg leuke winkels. Na de eerste 4 winkels was het tijd voor een Frappachino bij Starbucks.
Na de Starbucks zijn we gescheiden verder gegaan omdat dat wat beter opschoot en iedereen zo kon doen wat hij/zij wilde.
De score na een dag winkelen: Ilona heeft een pyamabroekje gekocht, Frank 2 shirts, Twan (hij heeft echt het meeste besteed, het is geen grapje) Let op: 3 polo’s, 2 t-shirts, 1 spijkerbroek, 2 korte broeken, 2 paar schoenen (het was voor mij misschien nog wel het meest frustrerend dat er hier geen laarzen te vinden zijn) en 6 paar sokken. Dat wordt dus weer wassen Ria, als je jongen thuis komt. Maar hij kan het ook zelf, dat heb ik zelf gezien…… En mijn score was 1 broek, 1 truitje, 2 truien en een nieuw horloge. Het zou dus zomaar kunnen dat Twan en ik met 3 koffers ipv 2 naar huis komen!

Rond 2 uur zijn we terug richting villa gegaan. Op de terugweg zijn we gestopt bij de Walmart om boodschappen te doen voor het avondeten. Na de boodschappen zijn we in de villa gaan lunchen en hebben we lekker in het zwembad gelegen. Helaas begon het na een uurtje al te regenen. Dus zitten we binnen te wachten tot de bui overwaait.
We gaan vanavond bbqen. Tenminste, dat gaan we doen als het stopt met regenen.

Net na 7 uur hebben we op hoop van zegen de bbq aangestookt, de tafel afgedroogd en de natgeregende stoelen van buiten vervangen voor de droge stoelen van binnen.
Het was alleen weer een beetje gaan druppelen dus hebben we besloten om alles weer naar binnen te verhuizen, aan de bar te eten en het eerste stukje vlees wel op de bbq te grillen. Frank Paulusma had helaas het weer niet goed voorspeld dus hebben we na het eerste vleesje de bbq aan het fornuis afgemaakt. Best goed gelukt!

De rest van de avond hebben we ons vermaakt met Playstation 2! Twan en Frank Midnight Club en Ilona en ik met een wel heel futuristische Pacman. En dat was best pittig, om met die fantastische kastjes pacman te laten doen wat wij wilden.
Morgen gaan we naar Epcot. Dus moeten we (alweer) op tijd uit bed.

  • 22 Augustus 2006 - 05:08

    Liesbeth Keij:

    Ja, ja ik zie het allemaal wel. Wat hebben we het weer zwaar. Ik heb echt zwaar medelijden met jullie. Zitten ze daar toch in dat kleine huisje noodgedwongen binnen.
    Ik zou zeggen geniet er lekker van !!!

  • 22 Augustus 2006 - 11:29

    LAKI Sr.:

    Volgens mij is er iets niet goed in Orlando.
    Een barbeque die verroest is van de regen.
    Twee varkens die er voor staan,en niet er op liggen.
    Een weggegooid bord,en twee lege bierblikken.
    In onze tijd was het duidelijk anders.
    Maar toch !! veel plezier nog.

  • 22 Augustus 2006 - 12:06

    Fr@nky:

    Dat bord is een frisbee en er was inderdaad een blikje leeg ja..... Shit happens natuurlijk. Dat blikje heeft er overigens maar 2 minuten gestaan. Toen was hij weer vol. Heel goed gezien dat er varkenslapjes op de bbq lagen......zucht.....:(

  • 22 Augustus 2006 - 17:29

    Ray:

    nah jah dan zou ik hier ook maar ff iets neer zetten anders gaan jullie weer zeiken als jullie terug zijn dat ik ook geen zin in dus vandaar dat ik maar ff hai zeggen tegen jullie......

    HAI...

  • 22 Augustus 2006 - 17:31

    Raymond:

    hmmm lijkt wel of ik gezopen wat ik hiervoor getypt heb.....


    maar alles owke daaro.....

    en nuh laak neem nu maar gewoon twee aanstekers mee....

    spreek jullie hopelijk snel...


    greetz en nog fijne dagen Ray

  • 23 Augustus 2006 - 02:34

    Twan:

    Hey tegel,

    ja hoor alles okeey hier. Nog 2 dagen en dan begint de terugreis alweer....
    We nemen wel 2 aanstekers voor je mee, maar we willen nog wel graag weten waarom, en waarom 2??
    Greetzz Twan

  • 23 Augustus 2006 - 11:30

    Kleine Schuivert:

    Nog net op tijd een reactie (voordat jullie weer terug zijn). En dan kan ik nog een tip geven i.v.m. die extra koffer, hoeft niet gewoon je nieuwe kleren aandoen!!!! Geniet er nog een paar dagen van en succes met de terugreis. Tot volgende week.

  • 23 Augustus 2006 - 17:13

    Alvin:

    Sjone jonge, wat een vette pech. Kun je beter thuis blijven (nu) is het (effe) droog. Ik zie wel aan jullie mooie lijven (Frank en Twan) dat jullie ook wel op de BBG kunnen, ha ha.
    Leuke site, en e niet te lang weg blijven he, we missen ullie.

  • 23 Augustus 2006 - 20:13

    Pascal:

    Hallo (collega)Het is toch helemaal fantastico om te zien dat mensen dat mensen het naar hun zin hebben ! ! ! Toch? Ik wens jullie nog veel plezier en hoop dat ik niet te laat ben want ik lees dat jullie alweer bijna terug komen ?! Groetjes Pascal (Logicx-Kusters)

  • 24 Augustus 2006 - 07:33

    Toontje:

    22/8 & 23/8 schijnbaar niets interessants gebeurt. Of heeft de Budweiser dermate toegeslagen dat er niets meer gechreven kan worden?

  • 24 Augustus 2006 - 08:13

    Baco:

    Goeie morgen dames en heren ik heb even door de foto\'s gebladerd en volgens mij hebben jullie een geweldig gave vakantie gehad, geniet er nog van en tot de volgende week.
    Groeten Cor.

  • 24 Augustus 2006 - 15:23

    Luc Sr:

    Beste vakantiegangers,

    Zo, het is vervelend wat ik nu aan jullie ga vragen, maar er is een tijd van gaan en de tijd van gaan komt eraan.
    Ondanks de fijne dagen die jullie gehad en nog hebben is het zo dat alles voor jullie geregeld is, zo ook de reis van Amerika to Amsterdam en dan?
    Is dit geregeld? Ik hoor het wel.
    Nog hele fijne dagen, goeie terugreis.
    Tip van de maand, verdeel jullie kleren over de koffers en tassen, koffer zoek geen paniek je hebt in ieders geval nog een gedeelte.

    Groetjes ook van Inge, ons mam van Ilona en dit was ons paps

  • 25 Augustus 2006 - 08:10

    Toontje:

    T'is stil aan de overkant, t'is stil aan de overkant, t'is stil aan de overkant, T'is stil aan de overkant. (herhalen enz.enz enz.)

  • 25 Augustus 2006 - 08:10

    Toontje:

    P.S.
    behouden terugreis tot morgen

  • 25 Augustus 2006 - 13:15

    LAKI Sr.:

    Ge bent te laat Toontje.
    Tis gedaan met de vakantievierders.
    Di leze ze thuis wel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Twan

Muzikant, die bovendien verslaafd is aan Amerika. Levenssituatie: vriendin - Judith

Actief sinds 07 Juni 2006
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 19616

Voorgaande reizen:

08 Augustus 2006 - 25 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: