Dag 16 - 23-08-2006 Seaworld - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Twan Trienekens - WaarBenJij.nu Dag 16 - 23-08-2006 Seaworld - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Twan Trienekens - WaarBenJij.nu

Dag 16 - 23-08-2006 Seaworld

Door: Ilona

Blijf op de hoogte en volg Twan

26 Augustus 2006 | Verenigde Staten, Orlando

Vanmorgen op tijd opgestaan. Twan en Judith waren wat later want Judith heeft een blaasontsteking. Erg vervelend. Gelukkig heeft ze hier wel het een en ander voor bij dus gaan we het daarmee uit proberen te zingen tot in Nederland.

Om 9.00 uur reden we naar Seaworld en we zouden er wel rond 9.30 geweest zijn, zij het niet dat we óf een bord gemist hebben óf dat er ergens een bord niet gestaan heeft. We waren dus gewoon gezellig de verkeerde kant op aan het rijden. Henk-henk lag natuurlijk thuis (de mannen wisten nl de weg wel, ikke niet want ik zou in Tokio uitkomen met al die wegnummers enzo hier) dus toch maar weer de oude vertrouwde kaart (dank je wel tante Joke en ome Jan) te voorschijn gehaald en hiermee kwamen we dan toch bij Seaworld aan.

Als eerste op naar de achtbaan en de wildwaterbaan. Hier is het nl ’s morgens nog het rustigst: 5 min wachttijd. Dit waren erg gave attracties. Hierna op naar de orka show. Ook erg mooi om te zien. Vervolgens de zeeleeuwen en ottershow, daarna de dolfijnenshow en daarna een show met honden, katten, een rat en een varken. Erg leuke shows allemaal.

Tussendoor hebben we ook nog andere dieren bekeken zoals haaien in de haaiengrot, aligators, zeekoeien enz. Erg leuk en lief. Ik zou ze zo allemaal mee naar huis nemen behalve de haaien dan… Alhoewel ze onze zilverhaai ook in het groot hadden maar dan moeten we volgens Judith onze zolder tot aquarium bombarderen om die te kunnen houden dus dat doen we maar niet. We doen het maar gewoon met ons kleintje.

We wilden om 17.00 uur nog een show gaan bekijken maar toen was er onweer in de buurt dus werd ivm de veiligheid van de mensen en dieren (de show was natuurlijk in het water) de show afgelast en ook de meeste attracties lagen stil. Helaas…Snel erna begon het ook te regenen wat het overigens al eerder gedaan had overdag dus besloten we maar rustig aan richting huis te kachelen. Deze keer wel in één keer goed. Even langs de Wal-mart en hierna naar huis om voor de laatste keer te koken.

Hierna nog een keer terug naar de Wal-mart omdat we iets vergeten waren. Gelukkig is deze om de hoek. Na het eten de koffer alvast ingepakt want morgen zijn we later thuis ivm een vuurwerkshow om 21.00 uur. Daarna hebben we ons nog wat vermaakt met computeren en wat zwemmen. Heerlijk…Hierna ons bedje in om morgen te vertrekken naar MGM. Ben weer benieuwd.

Ik heb inmiddels wel respect gekregen voor de wandelaars van de vierdaagse want mijn voeten en kuiten voel ik aan het einde van de dag toch wel. To be continued.

• 27 Augustus 2006 - 14:35

Tante X-factor:

Jodela, die Juul en Twan. Dit had ik moeten weten toen jullie daar zaten. Maar ja, blond he. Mooie foto\'s, helaas mosterd na de maaltijd, want ik had ze dus gisteren al bij je paps en mams gezien. Ben je al wat opgeknapt, Twan, want je zat er gisteren als een zombie bij. Dat geeft niet hoor, je bent toch wel lief. Juul, jij bent toch zeker ook wel in dat bubbelbad geweest?? Ik had wel een foto van jou verwacht met de champagne op de badrand, hihi. Nou ik zou zo zeggen, geniet nog lekker na van een geweldige vakantie. De groetjes van tante X en d\'r mannen.